قالب وردپرس خبری صحیفه sahifa 5.6.18

دسته بندي : قالب وبسایت » وردپرس
توضیحات:
نسخه تیم ما ۵٫۶٫۱۸ – نسخه تم فارست : ۵٫۶٫۱۸

قالب وردپرس خبری صحیفه بهترین قالب وردپرس خبری حال حاضر میباشد که بسیاری از وردپرس کاران و کاربرانی که قصد راه اندازی وبسایت خبری دارند از این قالب خبری پیشرفته و پرکاربرد استفاده میکنند ، قالب وردپرس خبری صحیفه ویژگی های بسیار زیادی دارد که در ادامه به آنها اشاره خواهیم کرد.

قالب وردپرس خبری صحیفه کاملا رسپانسیو و واکنش گرا

یکی از ویزگی های قالب وردپرس خبری صحیفه ، واکنش گرایی و رسپانسیو بودن آن است ، کاربران با خیالت راحت میتوانند وبسایت خبری خود را راه اندازی کنند و کاربران آنها با هر دستگاه و هر رزولوشن تصویری که دارند میتوانند وارد وبسایت شوند و از آن استفاده کنند ، واکنش گرایی را میتوان یکی از مهم ترین ویژگی های قالب وردپرس نامید .

قالب صحیفه کاملا فارسی سازی شده و راستچین

قالب وردپرس خبری صحیفه کاملا فارسی سازی شده و به صورت کاملا راستچین به دست شما دوستان عزیز وبسایت کسب و کار اینترنتی ریتون شاپ خواهد رسید و پس از دریافت میتوانید به سادگی با آن وبسایت خبری خود را راه اندازی کنید .

پشتیبانی قالب وردپرس خبری صحیفه از ووکامرس

یکی از ویژگی های قالب خبری صحیفه ، پشتیبانی از ووکامرس میباشد ، شما این توانایی را خواهید داشت ، همانطور که وبسایت خبری خود را راه اندازی میکنید ، فروشگاه اینترنتی خود را نیز راه اندازی کنید و هر محصولی را که قصد فروش آن را در وبسایت خود دارید ، در معرض نمایش کاربران قرار داده و آنها را به فروش بگذارید ، پشتیبانی از ووکامرس یکی از ویژگی های اصلی قالب خبری صحیفه میباشد که آن را منحصر به فرد و کاربردی جلوه داده است .

قالب خبری Sahifa  کاملا هوشمند و چند منظوره

قالب خبری صحیفه یک قالب خبری به نظر میرسد ، اما این نکته را باید برای شما دوستان عزیز توضیح دهیم که این قالب پرکاربرد وردپرسی به علاوه خبری بودن ، ویژگی های دیگری نیز در خود جای داده است ، پشتیبانی از انجمن ساز ها ، پشتیبانی از ووکامرس و دیگر موارد ، باعث شده تا این قالب در دسته قالب های چند منظوره قرار دارد .

پشتیبانی از بادی پرس و انجمن ساز های دیگر

یکی از دیگر ویژگی های قالب خبری صحیفه ، پشتیبانی از انجمن سازهایی مانند بادی پرس و BBpress  میباشد ، شما با استفاده از این انجمن ساز ها میتوانید در وبسایت خود انجمن طراحی کنید و با همین امکان پرسش ها و نظرات کاربرانتان را مشاهده کرده و به نیاز های آنها رسیدگی کنید .

درون ریزی محتوا فقط با یک کلیک

به سادگی هرچه تمام تر با استفاده از قالب وردپرس خبری صحیفه میتوانید فقط با یک کلیک ، محتوای وبسایت خود را درون ریزی کنید ، بدون اینکه لحظه از زمانتان هدر رود ، به سادگی هرچه تمام تر میتوانید به کارهای دیگر خود رسیدگی کنید .

مگامنو های حرفه ایی و جذاب

اگر رابط کاربری وبسایتتان برایتان اهمیت بسیار زیادی دارد ، این قالب میتواند نیاز های شما را بر طرف کند ، مگا منو های حرفه ایی و جذاب این قالب به شما این توانایی را میدهد تا برگه ها نوشته ها و دیگر موارد خود را دسته بندی کنید ، این کار باعث میشود تا وبسایت شما رابط کاربری قوی تر و جذاب تری نسبت به دیگر رقیبانتان داشته باشد ، این نیز یکی دیگر از ویژگی های بزرگ قالب خبری صحیفه میباشد .

منوهای جذاب برای موبایل

قالب وردپرس صحیفه برای تمامی دستگاه ها حالت های خاصی را تعبیه کرده است ، میتوانید به وبسایت خود با موبایلتان وارد شوید و مشاهده کنید که منو هایی که با سیستم شخصیتان از وبسایتتان مشاهده میکنید چه تفاوتی با زمانی که با موبایلتان به وبسایت وارد میشوید دارد .

سئو و بهینه سازی عالی

این قالب وردپرس خبری حرفه ایی در سئو و بهینه سازی حرف اول را در قالب های خبری دیگر خواهد زد ، طراحی منحصر به فرد و کد نویسی عالی این قالب باعث شده ، در قالب های وردپرس خبری ، قالب صحیفه بهترین قالب نامیده شود .

شما با استفاده از این قالب وردپرس خبری میتوانید وبسایت هایی اعم از ، خبری ، فروشگاهی ، آموزشی ، و غیره را طراحی کرده و در معرض دید کاربران و مشتریانتان قرار دهید ، این قالب وردپرس به علت سبک بودن و کم حجم بودن ، تاثیر بسیار زیادی در سرعت بارگذاری و کار کردن با آن را دارد .

 

قالب وردپرس خبری صحیفه

قالب وردپرس خبری صحیفه

 

قالب خبری صحیفه

قالب خبری صحیفه

 

قالب صحیفه

قالب صحیفه

قالب وردپرس خبری صحیفه

قالب وردپرس خبری صحیفه

قالب وردپرس خبری صحیفه

قالب وردپرس خبری صحیفه

قالب وردپرس خبری صحیفه

قالب وردپرس خبری صحیفه

بعضی از ویژگی ها و موارد قالب وردپرس خبری صحیفه :

    کاملا رسپانسیو و واکنش گرا (حالت فعال و غیر فعال کردن در پیشخوان و پنل مدیریتی )
    سازگار با تمامی نمایشگرهای رتینا
    پشتیبانی و سازگاری با ووکامرس یا همان فروشگاه ساز
    پشتیبانی از پلاگین های انجمن ساز وردپرس
    سازگاری کامل با Infinite-Scroll یا همان لود صفحه با تکنولوژی Ajax
    دارای حالت تیره
    توانایی ساخت صفحه با Drag & drop
    تنظیمات حرفه ایی و کاملا کاربردی
    امتیاز دهی کاملا هوشمند و قدرتمند
    سازگار با سیستم Schema گوگل برای اطلاعات دقیق
    منوهای چسبان بالا
    دارای برگه های چند صفحه ایی
    کاملا سازگار با محصولات اپل
    تبلیغات به صورت پس زمینه وبسایت شما
    توانایی نصب کردن اطلاعات پیش فرض با یک کلیک
    توانایی انتخاب کردن رنگ دلخواه برای دسته های مختلف
    پشتیبانی کردن از زیر منو ها و منو های تو در تو
    پشتیبانی کامل و عالی از شبکه های اجتماعی برای تبلیغات وبسایت
    تعریف سایدبار به صورت کاملا نامحدود
    استفاده از منوی Breadcrumb در وبسایت
    توانایی قراردادن مطالب مرتبط با توجه به دسته و برچسب دلخواه شما
    استفاده از شماره صفحه به صورت نامحدود
    توانایی قراردادن تصاویر زمینه به طور نامحدود
    امکان قراردادن ساده گوگل آنالیز
    و دیگر ویزگی های قالب وردپرس خبری صحیفه

خب کاربران عزیز کسب و کار اینترنتی ریتون شاپ ، خیلی خوشحالیم که تونستیم یکبار دیگه در خدمت شما عزیزان باشیم ، امیدواریم که قالب وردپرس صحیفه برای شما مثمر ثمر واقع شده باشد ، و همچنین بتونیم با ارائه محصولاتی دیگر کنار شما باشیم .

 


دسته بندی: قالب وبسایت » وردپرس

تعداد مشاهده: 3600 مشاهده

فرمت فایل دانلودی:.zip

فرمت فایل اصلی: zip

حجم فایل:79,489 کیلوبایت

 قیمت: 35,000 تومان
پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود.   پرداخت و دریافت فایل
  • محتوای فایل دانلودی:
    فایل بسته نصبی و فایل بروزرسانی قالب

  • گالری تصاویر :
    قالب وردپرس خبری  صحیفه sahifa 5.6.18 قالب وردپرس خبری  صحیفه sahifa 5.6.18 قالب وردپرس خبری  صحیفه sahifa 5.6.18 قالب وردپرس خبری  صحیفه sahifa 5.6.18