پکیج کامل آموزش تعمیرات ECU

دسته بندي : فنی و مهندسی » مکانیک
توضیحات:
حرفه تنظیم موتور در صورت داشتن دانش کافی در زمینه برق و الکترونیک خودرو ، یکی از مشاغل پردرآمد محسوب میگردد. یکی از منابع درآمدی این حرفه تعمیر ECU  و عیب یابی مربوط به آن می باشد. در این پکیج  نکات ریز و روشهای عملی تعمیرات  انواع ECU موجود روی خودروهای داخلی (206 ، 405 ، پارس ، سمند ، پراید و ... ) و BSI و BSM گنجانده شده که در قالب 62 صفحه اسکن شده در اختیار شما قرار میگیرد.

این جزوه بطور تخصصی و جامع به ریزه کاریها و روشهای عملی تعمیرات انواع ECU  موجود روی خودروهای داخلی (206 ، 405 ، پارس ، سمند ، پراید  و ... ) و BSI و BSM خودرو 206 می پردازد. شامل 19 فایل و پوشه با صدها  صفحه اطلاعات بی نظیرمی باشد و مورد استفاده تعمیرکاران Ecu و تنظیم موتور و همچنین علاقمندان به الکترونیک خودرو است.  روش بی کد کردن پراید ، تعمیرات بوش زانتیا 1800cc و  2000cc ، تعمیرات ای سی یو زیمنس ، بی کد کردن زیمنس ، تعمیرات ای سی یو والو 206 ، تعمیر BSI و تعمیر ای سی یو SL96 و ... و همچنین تعداد زیادی تصویر رنگی از محتویات این جزوه است.


این جزوه بطور تخصصی و جامع به ریزه کاریها و روشهای عملی تعمیرات انواع ECU موجود روی خودروهای داخلی (206 ، 405 ، پارس ، سمند ، پراید و ... ) و BSI و BSM خود


دسته بندی: فنی و مهندسی » مکانیک

تعداد مشاهده: 5787 مشاهده

فرمت فایل دانلودی:.zip

فرمت فایل اصلی: pdf

تعداد صفحات: 300

حجم فایل:61,611 کیلوبایت

 قیمت: 30,000 تومان
پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود.   پرداخت و دریافت فایل
  • راهنمای استفاده:
    مناسب برای دانشجویان رشته های مکانیک خودرو
    مناسب برای تعمیرکاران خودرو
    مناسب برای همه علاقمندان

  • محتوای فایل دانلودی:
    در قالب PDF

  • گالری تصاویر :
    دانلود پکیج کامل تعمیرات ECU