پاورپوینت بازاریابی و مدیریت بازار

دسته بندي : علوم انسانی » مدیریت
دانلود پاورپوینت با موضوع بازاریابی و مدیریت بازار در قالب پاورپوینت و قابل ویرایش در 112 اسلاید

مقدمه:
استراتژی تبلیغات، شامل آگهی، روش‌های مختلف ارتقای سطح فروش، فروش شخصی، تبلیغات تجاری و تماس با شرکت‌ها و مشتریان هدف است. امروزه شرکتها صرف نظر از زمینه فعالیت خود (اعم از تولیدی و خدماتی)، برای موفقیت و بقای خود در بازارهای رقابتی و به شدت در حال تغییر جهانی ، نیازمند ارائه ارزش بیشتر به مشتریان خود میباشند؛ ارائه ارزش بیشتر از طریق خلق و کسب مزیت رقابتی پایدار امکانپذیر می باشد؛ خلق و کسب مزیت رقابتی پایدار در بازارهای بین المللی مستلزم طراحی و تدوین اثربخش استراتژی بازا ریابی بین الملل می باشد.اما قبل از هر کاری باید اهمیت بازارهای بین المللی،وراهکارهای ورود به این بازارها را بررسی کنیم.زیرا امروزه شرکتها مرزها را زیرپاگذاشته وجهانی شده اند.



فهرست:
فصل اول-نیازها و رفتار خریداران
فصل دوم -اندازه گیری کمی بازار و پیش بینی فروش
فصل سوم - اهداف بازرگانی و سازمان بازاریابی
فصل چهارم -برنامه ریزی بازاریابی عمومی و بیمه مخصوص

دسته بندی: علوم انسانی » مدیریت

تعداد مشاهده: 1997 مشاهده

فرمت فایل دانلودی:.zip

فرمت فایل اصلی: pptx

تعداد صفحات: 112

حجم فایل:432 کیلوبایت

 قیمت: 35,000 تومان
پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود.   پرداخت و دریافت فایل
  • محتوای فایل دانلودی:
    در قالب پاورپوینت و قابل ویرایش